Vistas de página en total

domingo, 8 de enero de 2012

LA PRIMERA DEL 2012: SORTIDA CARRETERA A SARRAL I BENVINGUDA DE NOU A LA TENDINITIS. 8-1-2012.













Després de quasi un mes sense sortir en bici, ja és sap: Nadal, Cap d'Any, Reis, Sopar d'Empresa i altres herbes.... i un bon descans pel meu braç dret, del qual estic pendent d'un TAC per averiguar d'on vé la tendinitis que pateixo (si no fós aixó, potser seria la postura damunt de la bici, ja veurem), avui m'he trobat amb els carreteros del CC Eddy Mur per fer una sortideta guapa. El dia s'ha presentat nuvol i humit degut a la pluja caiguda durant la nit. La temperatura d'uns 5º graus, tot ha fet pensar que no trobariem glaç... encara que aixi el vent ha estat present en la sortida en més o menys grau. Ens reunim uns 15 ciclistes i a les 8'35h. ens fiquem em marxa per anar a Sarral. De primeres l'amic Jordi i servidor comencem a animar el grup i solets anem cap a Tous i pujant als plans de Ferràn donem tot un recital, jejeje... al qual s'afegeix en Josep Maria. Ens reagrupem al trencall de la Pobla de Carivenys per demanar, via phoner, l'esmorzar i seguim cap a Sta. Coloma amb vent de cara, cosa que feia resentir el nostre promig... en grup arrivem a Sta. Coloma, pasem per les Piles, i ja estem pujant el Coll de Deogràcies, on l'amic Israel pateix una punxada de roda,... on l'amic Jordi es presta a ajudar-ho. La resta del grup baixem amb compte el Coll aquest amb compte per l'humitat i el vent lateral, pasem per Rocafort, i poc avans d'arribar a Sarral foto un pal "marca de la casa", jajaja... al Bar la Cruilla disfrutem d'un bon esmorzar i digne és d'agrair el fet de que l'amo del bar ens deixa guardar les bicis al seu garatge. La tornada consistirà en desfer el cami... m'uneixo al grup davanter i a roda anem pujant a Rocafort, altre pal meu i encapçalant la grupeta, jejeje... poc després a Rocafort Carles i Potau m'adelanten i a pujar el coll de Deogràcies pel costat més heavy, jejeje... jo quedo en terra de ningú i vaig pujant força bé, encara que la tendinitis ja començava a fer de les seves, grrrrr... corono, i tot solet cap a les Piles a plat i Sta. Coloma. A Aguiló m'atrapen els altres companys, i animo el pas fins els Plans de Ferràn. Al començar la baixada m'adelantan tots, i jo despenjat pel patiment generada per la tendinitis, encara que tenia el grup a la vista... baixada guapa, passo per Tous, Can Mateu... i cap al Poligon a fer la cerveceta amb els companys de sortida. Sortida de 91 qms. i un promig inferior a la sortida del 8-12, que era la mateixa ruta. El vent ens ha frenat, pero per mi les sensacions han sigut bastant bones, tenint en compte que portaba 1 mes sense tocar la bici, i com cosa negativa,... la Tendinitis. Salutacions.

No hay comentarios:

Publicar un comentario