Vistas de página en total

jueves, 8 de diciembre de 2011

"TENDI-SORTIDA VOLTARENAICA" A SARRAL AMB UN PARELL DE COLLONS. 8-12-2011.

No vull pecar de vanidós o de "fanfes"... a dia d'avui encara estic torejant la puta tendinitis de manera un pèl artificial amb Voltarèn en la seva versió tòpica. Avui m'he citat altre cop amb els colegues de l'Eddy Mur en totes les seves versions... un munt de "carreteros" en un dia fresquet i assolejat. A les 8'45 h. ens fiquem en marxa cap a Sarral... de primeres el grup "moderat" i a posteriori els "pross".... enfilem cap a Tous i liderent el grup tranquil, m'adelanten els bons, i jo na fent, després m'acompanyen en Giralt i el Fuentes Xic, un pal i segueixo donant candela i de la bona pels Plan de Ferràn i Aguiló, encara que la tendinitis em començava a tocar els teguments procreatius... el resto del grup m'atrapa a Sta. Coloma i no els puc agafar la seva roda, en fi... na fent, l'asfalt humit pel desglaç i a bon ritme passo per les Piles, el coll de Deogràcies i baixant cap a Rocafort i a "pijo sacao" fins Sarral, on en aquest dia cel.lebren la seva fira. Arrivo al Bar la Cruilla i al ratet els bons també... fiquem les bicis en un magatzem (tota una gentileça de l'hostaler) i allà disfrutem d'un bon esmorzar i a bon preu... a les 11'45h. toca tornar a casa i decidim desfer lo pedalejat... sortint de Sarral (després d'unes bones fregues amb Voltarén a l'hombro dret), ja cardo un pal i a ritmillo arribo a Rocafort, toca pujar el Coll de Deogràcies amb alegria per mitigar el dolor que estava patint, passo per les Piles, on el company Joel m'adelanta i arrivo a Sta. Coloma de Queralt on m'atrapa la resta del grup.... a roda fins Aguiló i baixant fins a Tous em quedo despenjat... la tendinitis m'amargava, però..... m'ho prenc amb calma i continuo baixant molt confiat... dolorit i mig marejat pel mateix dolor arrivo a Igualada on vaig a cercar els companys per fer la cerveceta... i aixi ha sigut. Bon final de ruta, amb el balanç de 91 qms i un bon promig, tenint en compte que he anat en precari. Salutacions i que tingueu bon amor propi.

No hay comentarios:

Publicar un comentario