Vistas de página en total

domingo, 4 de diciembre de 2011

SORTIDA CARRETERA AL PONT D'ARMENTERA, EN EFECTE, PUTA TENDINITIS!!! 4-12-2011.































Un dia fantàstic, climatologicament parlant, per sortir en bici de carretera, ni fred, ni boira ni glaç. Em cito amb els companys de l'Eddy Mur, i el grup "d'èlite" decideixen, segons calendari, anar a Sant Marti Sarroca, i el grup moderat, donat que haviem estat per aquelles contrades el diumenge passat, decidim anar al Pont d'Armentera. A les 8'30h. ens fiquem en marxa els amics Regino, Pere, Carmelo, Ernesto, Juan, Solsona, un altre que no se el nom i servidor. Ja estem pujant a Montbui i començo a animar el grup en la pujada pestosa a la Censada, encara que el company Juan al final ens dona un relleu, baixem cap a Miralles en companyia de nombrosos cotxes (a la Llacuna feian la matança del porc, grrrrr), pasem per les cuatre carreteres i amb el vent en contra anem passant per Cal Pixallits, i ja comencen els repetxons tocacollons de la Punta Blava... ja feia uns minuts que l'hombro dret em tornava a donar guerra, pero no pensava en el dolor i he pujat alli francament be... comença la baixada a Esblada i em quedo despenjat, encara que em trovo amb l'amic Juan i m'ensenya tècniques per afrontar les baixades de manera solvent i eficaç (bona lliçó, lo que garanteix llarga vida als frens, jejejee), passem per Querol i baixant arribem al Pont d'Armentera, on al Restaurant La Sort disfrutem d'un esmorzar correctisim... bona sobretaula amb el company Juan parlant de doping i ciclistes històrics, jejeje... el vinet i el cigaló m'ha sedat la tendinitis que patia, jejeje... toca regresar cap a casa, i desfem el cami, 15 kms de pujadeta agradable fins la Punta Blava, on he donat un recital, allà m'atrapan els meus amics, i a plat i amb vent de costat cap a les 4 carreteres, no obstant, com que la tendinitis em donaba la tabarra, els hi dit que aniria fent i em despedeixo d'ells, vaig seguint amb vent de cua i a ritme alegre, pujada a Cal Escolà i veient les estrelles i marejat de dolor, corono la Portella i a plat fins a Montbui, bé, pero ben groggy de dolor, uffffff.... arribo a Sant Maure i cap a caseta. Sortida guapa, com sempre, pero aquesta tendinitis em te amargat i ara que venen festes ho tinc pelut per sortir en bici, a veure.... 84 qms. amb un promig discret per la ditxosa tendinitis. A reveure.

No hay comentarios:

Publicar un comentario