Vistas de página en total

domingo, 13 de noviembre de 2016

AUTOMONORRUTA BTTERA PER LA CONCA D'ODENA. 13-11-2018.

Molt bones!!! Continuem amb la Tardor i amb temperatures adients a aquestes dates. En un mati núvol, i amb uns 8ºC surto de casa i comprovant que ha plogut aquesta nit. En plena circulació urbana atravesso Igualada i ja soc a Vistalegre, Montbui, a veure qui hauria per alli per compartir ruta...en una estona és presenten els amics Pere, José Maria, Andrés "el Viejo" i Jaume. Alli decidim la ruta, i sur l'opció Mediona, molt repetitius soc aquests companys, i amb la meva feina quotidiana "reiteracions de ruta" hi han a cabassos. Fen gal.la de la meva actitud rebel em digno a acompanyarlos uns quants qms, i després fer la ruta que tenia jo "in mente". Ens dirigim ja per carretera al Casc Antic de Santa Margarida de Montbui, i al ratet ja estem a Can Barral i ja pedalant per pista de terra, en suau pujada anem enfilant cap els boscos de Can Vidal, i amb profusió de btteros i boletaires, jejeej...al Tourmalet m'acomiado dels meus amics, i en dirigeixo cap a la Censada, i al ratet agafo el cami de Mas Amigó, i al començar la rampa cimentada trenco a la dreta per arribar al Coll Vendrell, des de alli baixo a la cta. de Miralles, travesso i ja estic de nou a la pista de Montbui, aquesta vegada baixant, qué diferent...és que a dia d'avui els pepinots pateixo molt, em falta xispa i encara recordo quand els pujava sense ficar tot el ferro, en fi, costarà recuperar aquella forma d'antuvi. Be, continuem baixant a Montbui per Can Barral, atravesso el Casc Antic, i cami del cementiri, Can Torrents, passo per damunt de la Font Trobada i per cami semi-trialer i tot entusiasmat baixant em cardo una gardela del 15, m'ha patinat la bici i a terra!!! Caic de costat,pero comprobo que no he près mal, en fi, la meva osamenta es va curtint...torno a pujar a la bici, i fora temors...a saco Paco...enllaço amb la pista de terra de les Parellades, i cap a Can Titó...arrivo a Vilanova del Cami, i des de alli a La Masia, senderet fins a Cal Oranies, baixo per cami al Aerodrom i entre caminaires i gossetes vaig pedalant, continuo per Cal Enric del Plà, Can Macià, Cami de les Vinyes i arrivada a Odena, o m'aturo al Bar Can Vileu, famós per les seves megabotifarres i bona brasa, i servidor i altre gent ens quedem amb les ganes d'esmorzar, una colla de 50 motards a fer parada i fonda...encara que amb les meves pintes de Hell Angel podria colar-me, he passat de liarla, jajaja i resignat desfaig el cami fins el Aerodrom i arrivo al Pla de la Masia, en un altre bar paro i vec que l'horari d'esmorzars és una mica atipic...buah!!! Solució, cap a Vilanova amb temps d'anar al Bar Claret, on la Jessi, la seva mestressa m'ha servit un plat de callos "de llei", bon vi, café i destil.lat gallec a l'ús. Després una mica de pedaleta pel cinturó verd i poca cosa més. Arrivada d'hora a casa, amb 40 kms al sarró. Sensacions, com he dit, no molt bones, em falta "punch", ara soc un Diésel a l'antiga, pero bé, al menys ha sigut un bona matinal, encara que en "petit-comité". Salut i pedals!!!





No hay comentarios:

Publicar un comentario