Vistas de página en total

domingo, 26 de febrero de 2012

SORTIDA CARRETERA A LES POBLES (UFFFF). 26-2-2012.

Avui he aprés una lliçó, ahir vaig matxacar amb la sortida bttera i avui m'ha passat factura... la sortida d'avui quasi ha supossat un suplici i una mica més agafo una pájara. Mai més sortiré dos dies seguits en bici, jejeje... que un ja té una edad. Tot aixi, malgrat tot, ja he ficat a la saca uns quants qms. Avui m'he citat en un mati assolejat i amb una temperatura primaveral amb els amics del CC Eddy Mur. Avui erem pocs ciclistes, donat que a Igualada es cel.lebrava una Duatlón, amb participació d'altres companys. En definitiva, a les 8h. ens fiquen en marxa una dotzena de ciclistes i ja estem pedalant cap a Montbui i la Portella, aqui notava que anava una mica fluix per fer els meus atacs i he preferit anar a roda, tot na fent. Al baixar la Portella i cap a Miralles m'he anat despenjant. Arribo a les 4 carreteres, i toca pujar a la Llacuna, on atrapo la cua del grup, seguim pujant cap a la Serra de la Llacuna i ha supossat un suplici per mi, una pujada agradable que se m'ha fet llarga. Ens reagrupem allà i per fals plá i baixada guapa, anem cap a Pontons, altre vegada em despenjo i tot solet passo per Valldosera, els Ranxos de Bonany i ascensió a la Torreta, que encara he pujat algo bé... baixada cap al Arboçar i en divertida baixada amb molts revolts arribo a les Pobles, on al Bar el Tastet, em trovo amb els companys ja entaulats. Jo una mica groggy devoro literalment l'esmorzar, mot bo i a bon preu, per cert.... i en bona companyia. A les 11'15 h. reemprenem la tornada i ja em trobo més bé.... baixem a tot plat fins Santes Creus, i en suau pujada arribem al Pont d'Armentera. Des de alli, i a roda, pujem cap a Querol i Esblada, on pujant la Punta Blava em quedo una mica enraderit... pero amb amor propi he coronat. Baixada i amb el grup uns 200mts. devant meu, passo per Cal Pixallits i les Quatre Carreteres, passo per Miralles -on havia atrapat uns quants companys- i enfilem els repetxons de Cal Escolà i la Portella. Baixada a tot plat fins Montbui, i arribada a Igualada amb temps per pendre la cervesseta. Finalment 98 qms. i un promig molt discret, no estava gaire fi avui, pero a fi de comptes, tot lo que començo ho acabo, mal que bé, pero ho acabo, jejeje....Definitivament, una bona matinal, pero on no he donat la talla, sempre hi ha algún dia que no surt tot lo be que dessitjem. Salut i pedals.

No hay comentarios:

Publicar un comentario