lunes, 13 de febrero de 2012

SORTIDA BTTERA GLACIAL AMB ELS "YA LLANEA". 12-2-2011.

Des de la Cebrianenca, fa gairebé mig any, que no sortia amb Btt. Encara per aqui estem patint temperatures glacials i no es gaire bo per disfrutar de la Flaca. Avui m'he decidit anar a bttejar amb els amics del grupet "Ya llanea", aixo si, en "petit-comité", per culpa del fred, jejeje... Ens trobem a Can Roca els amics Juan, Pepe, Joan Carles (els dos ultims també companys de feina) i servidor. A punt amb la meva Specialized engegem pedals i ben abrigats, des de Can Roca, i a -4ºC. Agafem la pista de Can Sabater, en suau pujada i arrivats allà ja comencem a pujar cap als Repetidors de les Maioles,tot un clàssic entre els bikers de la meva zona. Trobem neu glaçada a les cunetes i anem enfilant els pepinots que ofereix aquesta ruta i amb un solet que s'agraia. Aqui s'ha notat el fons que hi he agafat amb la flaca, sobradet de pinyons i he pujat molt bé, amb el company Pepe esmolant-me la roda, jejeje.... fem foto al damunt, i a -8ºC, on al parar, els dits de les mans em picaben bastant, i quasi plorava, jejeje... l'aigua del bidó granitzada i les dels camelbacks glaçades.... un parell de repetxons i anem a tot plat per la pista. Atravesem les Maioles i per pista arribem al Morrocurt, baixem el cami Desfet i per gentileça de Joan Carles fem un tram de sender i trialera molt maco per sota el Puig de Sant Miquel, enfilem per pista a Sant Pere d'Ardesa i la seva ermita i anem a cercar la trialera dels Aixafarrocs, Arrivats alli, desistim de baixarla, ja que estava glaçada i patinava. Desfem el cami fins Ardesa i per pista anem baixant, aixó si, en les obagues hem tingut temps de rodar per neu verge... seguim baixant cap a can Mercaderet, i als meus companys els hi ensenyo una ruta inédita per ells... fem una zona de tobogans, i enllacem amb la pista de Cal Tudó y Cal Guixà on arrivem al Pla de Rubió, on al local social parem a esmorzar, afegint-se en José (que ha vingut en cotxe) i en bici els amics Javi i Carlos. Bon esmorzar, amb coca de postre i xupitos de herbes, i a un preu increiblement economic. Amb bon regust de boca, reemprenem la tornada, per senderó del GR, i allà em despisto i perdo els companys de vista. Tiro cap a la riera de Jorba, per la seva desfeta pista, volia trencar per una trialera, pero han fet un sembrat, grrrrr... desfaig el cami, arrivo a Jorba i quan estava a punt d'agafar la pista del pantà em trobo al Javi i al Carles i decidim tornar per la zona de l'Espelt -Rossinyol, Cal Cornet, Cal Ajut, la Grasa, Can Sanador- per pista, tram de sender fins les Casetes d'en Mussons i arribada a Can Roca, on em despedeixo d'aquests dos amics. Un bon migdia assolejat, i decideixo anar a pujar els Dipòsits de Vilanova, desfer el cami i baixar fins el parc Fluvial per la trialera de Can Baldufes. Al final 60 qms. de btt i amb sensacions bones, pensava que amb tanta bici de carretera aniria en precari, pero he passat amb bona nota el tema dels senders i trialeres. Bona matinal, freda, pero en bona companyia. Salutacions.

PS: Podeu veure part del perfil de la sortida d'ahir i el GPS que marcaba -7'5ºC.