sábado, 25 de febrero de 2012

SORTIDA BTTERA QUASI MARATONIANA A LA PANDELLA. 25-2-2012.

Disfrutant d'un week-end com manan els canons... de tant en tant un Sabbath va be per pedalar (shalom alehem), i avui tocava btt. Em cito amb els amics Joan i Jaume a Igualada, i poc abans de les 8h. anem a cercar la resta de companys. Pedalant per asfalt anem a l'Espelt i allà mateix s'afegeixen al grups els amics Kiko i Pere, seguidament per pista asfaltada o de terra compactada enfilem cap a Cal Cornet, El Rossinyol, carril-bici Xacobeo fins Sant Genis i Jorba, baixem des de alli, passem el gual del riu Anoia (de grat record per mi, fa 10 anys em vaig trencar l'hombro i tres costelles, grrrrrrr) i ja comencem a pujar la Solana de Mas Jordà, amb uns rampots de pare i senyor meu, pero a fi de comptes he pujat divinament (la dieta, no pas la Dukan, comença a fer efecte)... enllacem amb la pista de Clariana, amb una pujada pestosa de collons i arribem a aquest poble tot planejant i a plat, continuem per pista i ens desviem pel cami de Cal Magre i Cal Rosendo, pujant tranquilament... arribem al Contrast y bon pepino al tram cimentat, bonic poble i amb la seva ermita restaurada... bona pista fins la carretera d'Argençola i un poc avans d'arribar a aquesta població agafem una pista que ens durà a la Vall de Rocamora -tram inédit per mi-, divertida y molt guapa, encara que la pujada a Bellmunt ens hem tingut que aplicar, no parabem de pujar... arribem allà i decidim baixar per una pista asfaltada fins a Montfar, tram molt divertit i a tot plat amb velocitats de vertigen, i en companyia de neu que encara no s'havia fos... arrivats allà enfilem la pujada a la Panadella per la Vall de Riquer i la Font de la Josepa, excel.lent pista i en suau pujada i amb clapes de gel, arribem a l'Ermita de la Mare de Deu del Bon Viatge i ja hem arribat a la Panadella, on gaudim d'un bon esmorzar al Rest. Parada a un preu raonable i una bona sesió d'acudits per part del cambrer, jejeje.... bon rotllo i intentant arreglar el pais, pero toca tornar a casa.... per carretera anem fins a Sant Guim, i als Plans del Picoti agafem una pista de terra que ens durà a Mas Vilar, i per un entramat de bones pistes i camins arrivem a Mas Garreta en baixada guapa, i finalment a Copons per un tram cimentat i amb una bona pendent tot baixant. Desde alli fins al Pont del Ganxo per una combinació de cami i senders (ja era hora) i vadejar dos rieres... arribem a Cal Tetes i per carril-bici i asfalt fins Jorba i Sant Genis, decidim anar a l'Espelt i l'amic Pere ha tingut la deferència de deixar-nos rentar las bicis amb la mànega i sabó, jejeje.... la resta, el Joan i jo cap a Igualada, que ja era tard. 75 qms. de btt en format pistero i amb força desnivell, sobretot la primera part.... rutas de les que m'agraden. En definitiva, una bona matinal y en bona companyia. Demà toca Flaca, espero estar a tope per demà després del tute d'avui, jejeje... Salutacions.