Vistas de página en total

domingo, 22 de enero de 2012

SORTIDA HUMIDA A SANT PERE DE RIUDEBITLLES. 22-1-2012.













Encara estic gratament impresionat per la generosa climatologia que ofereix aquest hivern per disfrutar de la bici de carretera. Aquest mati, quan m'he llevat, a Igualada teniem 8ºC de temperatura, i desseguida cap a trobarme amb els companys del CC Eddy Mur, on ens hem reunit un gran quantitats de ciclistes -gairebé uns 30- i decidim anar a Sant Pere de Riudebitlles altre cop, pero al revès. A les 8'40 h. sortim cap a Montbui, on poc avans ja dono un pal i encapçalo tot el grup, jejeje.... als boscos de Can Vidal m'atrapen i a roda tothom coronem la Portella -he trigat 5 min. menys que altres cops, la ventatja d'anar en grup- passem per Miralles i sempre amb l'asfalt humit, molta humitat avui, pero una temperatura i un Sol molt agradable. Pujem a la Llacuna on ens reagrupem per encarregar l'esmorzar, continuem a roda en dos grups i amb un vent de costat que calia anar amb compte, passem per Rofes, Sant Joan de Mediona, Sant Pere Sacarrera, la Font del Bosc, on els germans Fuentes i jo hem patit un ensurt per culpa d'un quisso, el resol i demés ens ha impedit veure l'animal i per poc que no patim una caiguda, a més el gos bordant i tal, que m'ha fet possar de mala gaita i tot amb tota sort de renecs i juraments, jejeje.... continuem baixant a Sant Quinti i poc després arribem a Sant Pere de Riudebitlles on disfrutem de l'esmorzar a la Braseria Magust, encara que avui el servei ha sigut una mica lent, pero es que erem tanta colla i aixó que 3 companys s'havian separat per tornar a Igualada aviat per diversos compromisos... avans de l'esmorzar aprofito per fer-me unes fregues de Voltarén per calmar la maleida tendinitis, encara que avui no m'ha donat guerra, encara que passat Sant Quinti se m'ha muntat un tendó, pero amb un gesto l'he ficat a puesto, jejeje... fisio de anar per casa, en fi.... La tornada, els Pross decideixen anar a Fontrubi i la Serra de la Llacuna, i una grupeta de uns pocs ciclistes: Regino, Jordi, Gemma, Pere, Carmelo, Fuentes xic, Ernesto, Josep Mª i servidor decidim tornar per Sant Sadurni, Masquefa.... en fi, surto llescat de Sant Pere i a tot Plat fins a Sant Sadurni, on m'atrapa el grup, passem per Monistrol d'Anoia, on dono un pal i corono el Collet de Can Canals, passem per Cal Cairot i vora Masquefa ja em tornan a atrapar. En grup passem per Can Bonastre, Piera, Vallbona, on quedo una mica despenjat i ascendim el Collet de Capellades, per després passar pel Xaró i a plat fins a Pobla de Claramunt i a Vilanova em despedixo dels meus amics, donat que tenia un dinar familiar. 91 qms. i un promig millor que el diumenge passat. Bones sensacions per mi, encara que no sóc constant i encara en costa una mica pedalar en grup.... bé, anirem millorant poc a poc. Salutacions i bons pedals!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario