Vistas de página en total

jueves, 18 de junio de 2015

ENTRADA Nº 400!!! SORTIDA CARRETERA A TORÀ AMB ELS VETERANS. 18-6-2015.

Molt bones!!! Ja són 400 entrades en aquest Blog que vaig encetar al Març del 2009, i ón heu pogut veure les meves aventures (i desventures) amb el cycle, sigui btt o carretera. Continuem doncs, donant pedals, conscient de que l'edat i algo de sobrepès han minvat la meva dinàmica, a part de no tenir temps per la meva afició per circunstàncies que no preferisco detallar, en fi....aprofitant que tenia festa avui he gaudit amb una bona sortida carretera amb los meus amics Veterans, grupeta que acostumen a sortir els Dimarts i Dijous, i "ni corto y ni perezoso" els he anat a acompanyar....de bon mati vaig al punt de trobada, a una temperatura fresqueta en inici de 15ºC i amb el cel desepat i assolejat, i en el meu cami em trobo els amics Andrés i Gregorio, i fins alli anem, aixó si, deixant-los de roda, tenia mono de bici (portave 12 dies sense muntar), jejeje....ja som al punt de sortida, i ens reunim inicialment els amics Andrés, Gregorio, Antonio, Angel S, Angel D., Regino, Marcial, Julio, Vallejos i servidor. A les 7'30h ens fiquem en marxa i ja estem pujant tots a rodeta lo avorrit lateral de la A-2 vers Sant Genis i baixada cap a Jorba, passant algo de fred, jo trovabe a faltar els manguitos "Gilda Style", pujada del Guissona on aplico un pàl "marca de la casa" i ja enfilem per la cta. de Copons, un bon pelotó amb 10 aguerrits ciclistes, al trencall de Rubió altre pal meu i els deixo de roda, i tot sol i amb lo vent de cara cap a Copons, trenco per alli i enllaço amb la cta. de Veciana a bon ritme, tenie les potes ja calentes, pero afluixo un punt i al cap de 2 kms més, m'atrapen els companys, després a roda fins a Veciana, la carretera dels Tobogans amb les seves rampetes i tots amb bon pedaleig.....arribem a la cta. de Calaf i continuem fins a Pereres i avans de Sant Marti de Sesgueioles, es despedeixen els companys Antonio, Gregorio i Vallejos...els dos primers tenien que estar d'hora a Igualada i el tercer li feia por pujar els pepinos, jajaja....en fi, trenquem per la pista asfaltada de l'abocador, jo,per culpa de dos trailers que maniobraben he tingut que esperar uns 3 min....arrenco i tot pujant ja sento el "runrun" d'un Mercedes Actros, on li dono pas....en fi, quedo despenjat de la colla,pero començo a pujar el primer pepino on trobo els companys Julio i Andrés, i amb bona relació el coronem...passem pel costat d'una granja de porcs i l'ultim pepino, tipus Pinós tram Cementiri, ficar ferro i a pujar tranquilament....coronem i ens reagrupem tots en un plà on bufava el vent amb ganes, alli comença un tram per anar a tot plat i passar fred, de pas....vent lateral capaç de fer caure't de la bici i vent frontal rumb a Conill pero anant a roda, tot bé...arribem a Conill i agafem la cta. de Sant Ramón, bona pedalada a plat, passem per Ferràn, lo seu repetxó i poc avans d'arribar a Sant Ramón la divertida carretera que passa per Portell en suau pujada y després a tot plat fins al terme municipal d'Ivora, on ens ha adelantat un camió de pinso a "tot taco" pero deixant una bona distància entre naltros i sense rebufo...tot un professional com cal!!! jejeje....arribem a Torà amb gairebé 52 kms i ja toca esmorzar al Trébol, un bar on s'esmorza molt bé i económic i amb un bon servei....jo he demanat un entrepà de pernil i anxoves, vi, gasosa, café i xupito galaico, amb cervessa previa (7€!!!)....alli hem trobat, al arribar, lo amic Vallejos, que habia fet la ruta "gallinacea" i més tard els amics Josep Maria, Pere i Johnny, que surten més tard i paren a fer un café amb nosaltres.....a les 11'15h toca tornar a casa, i configurem una bona grupeta de 11 valents....i amb el vent de cua, i la temperatura agradable....surto a la roda dels amics Angel Delgado i Andrés i tots tres anem pedalant a gust i xarrant...comprovo que porto una bona mitjana de velocitat, i poc avans, uns 2 kms, avans de coronar Cal Sugranyes, previ pas per Castellfollit, ens atrapa la resta del grup...miro el rellotge i vec que he tardat 10 min menys que altres vegades....tot un luxe anar amb aquestos veterans. Ja som a Calaf i la tornada clàssica: Sant Marti, Pereres, Segur, on he fet el premi de la muntanya, jajaja, i bona baixada pels tobogans, Veciana, Copons, bon planeig fins a Jorba i arribant a Igualada avans de les 13h per gaudir d'unes cervesses al bar de la Joana. La sortida, 100 kms, sensacions...he millorat el meu promig, anem bé...i sense patir gaire. Salutacions i pedals!!!







No hay comentarios:

Publicar un comentario