domingo, 5 de mayo de 2013

SORTIDA CARRETERA A SANT ANTOLI AMB TORNADA GERIATRICA,JEJEJE... 5-5-2013.

Estic per aqui de nou, i bé, continuo tant "regular" com sempre amb la bici, feina, mal temps el finde i altres històries...avui he sortit amb els meus companys de CC Eddy Mur, el grup "tranquil", per fer la sortida dominical habitual. En un matí fresquet i assolejat hem decidit d'anar a Sant Antoli, població de la Segarra que forma part de la mancomunitat municipal de la Ribera d'Ondara. En efecte, ens fiquem en marxa a les 7'30h. els amics Vallejo, Montse, Manolo, Jordi, Pere, Juan, Vallejo, Ernesto, Mingo, Carmelo, Giralt, Carreño, Isidre,

una altre noia que no sé com es diu i servidor...ja estem pujant fins a Sant Genis i Jorba pel lateral de la A-2 tots a rodeta i agafem ja la cta. de Copons, on l'amic Vallejo pateix una punxada, reparació al canto i l'Ernesto i servidor propossem al cap de files anar continuant, un per edat i l'altre per baixa forma, i aixi anem fent. Arrivem a Copons i pujant a Veciana trec el "tarro de les essencies" na pujant bé, encara que es nota la falta de forma i la panxeta, enllaço amb la cta. de Sant Guim, pujo el collet de Mas Vilar i al trencall de l'Astor m'espero al Ernesto...al cap de pocs mins. arriba el meu veterà company i continuem planejant fins a Sant Guim, allà ens absorveix el "grueso del pelotón" i tots a roda anem baixant fins Freixenet i Les Oluges, on tot s'ha de dir, em quedo despenjat una miqueta... reagrupament a les Oluges per demanar via phone l'esmorzar al rest. de Sant Antoli, i tots juntets anem cap a Cervera, agafem l'antiga N-II amb vent de cua i per fals plà arrivem a una hora prudent a Sant Antoli, on al rest. l'Amistat gaudim d'un bon esmorzar i cal mencionar que havia tambe per alli una vintena de ciclistes del CC. Tàrrega on he tingut e gust de coneixer l'amic Féliz Sánchez, antic pistard i vei d'Igualada, i targarí d'adopció...a les 10'45 h. decidim la tornada i la  majoria del grup pujaràn fins Rubinat i la Guardia-Lada per tonar per Sta. Coloma fins Igualada (sembla un rodolí,jejeje)...en canvi jo, perque tenia cosetes a fer, amb els amics veterans Ernesto i Vallejo tornem per la via ràpida, o sigui, que ha sigut una tornada geriàtrica (per l'edat dels meus companys, sense afany d'ofendre, jejeje).... pujada a la Panadella i baixada ràpida fins a Igualada passant per Sta. Maria del Cami, Jorba, Sant Genis i demés... en definitiva 82 qms de pedaleta, una sortida asequible, he notat que he millorat algo, pero encara falta quelcom més...promig de quasi 26 km per hora i a les 12 h. a caseta...el diumenge vinent encara queda pendent lo que faré, btt o carretera, ja veurem.... salut i pedals!!!