domingo, 12 de mayo de 2013

SORTIDA BTTERA AMB ELS BTTYALLANEA CAP A SANT GUIM. 12-5-2013.

Tenint en compte que molts compis meus carreteros del CC Eddy Mur anaven a participar a la Cicloturista Terra de Remences, avui he aprofitat per retrobarme amb la btt i comprovar les meves evolucions, post-lesió...i em la grata companyia dels amics de Bttyallanea.
Ems citem a quarts de 8 a l'Hotel Amèrica els companys Joan Carles, Juan, José, Pepe, David, Jordi i servidor, i en un mati assolejat i amb el solet començant a picar ja enfilem pel lateral de la A-2 fins la rotonda de Sant Genis, carril-bici fins a Jorba, atravessem aquesta localitat i agafem la combinació de cami i sender que ens durà fins a Can Travé, un cami molt maco i que a l'estiu s'agraeix per les seves ombres...pistejem fins la cta. de Rubió, travessem dita carretera i pel cami de la Boiga Gran fem drecera fins la cta. de Copons,  un tram inédit per mi i que evites l'asfalt en certa manera, cami entre camps i dins del bosc una mica desfet pero molt divertit...enllacem per la carretera un qm o aixi i trenquem per la pista asfaltada que porta al Refugi de Can Saul, seguidament passem per Copons fent una bona sesió de trialsin, jejeej...senderet rural que ens duu a la cta. de Veciana on destapo les meves aptituts carreteres,jejeje...pero poc dura el tema ja que estem trencat per l'excel.lent pista de terra que passa pel Tot Circ, en suau pujada que després ja es va accentuant amb unes bones rampetes, pero que es puja francament be...anem pujant i arribem al Coll de Pal, seguim pistejant i després agafem un cami ja en pujada una mica més seriosa...arribem a una cruilla i ja veiem lo que ens queda per arribar a Montfalcó Gros....inicialment ja tenim un rampot de can Déu, pero curiosament hem pogut pujat tots super-bé...la pujada continua sent dureta, pero s'agraeixen els descansillos que hi han entre rampa i rampa...tenim a la vista a Mas Garreta, altre pujada pepinera que surt de Veciana... continuem pujant, arribem a un plà on anem a tot plat i per arrivar a Montfalcó tenim altre pujada pestoseta. on arribem ja a un tram asfaltat per acabar de coronar. Per la mateixa pista asfaltada baixem fins a Mas Vilar i enllacem amb la cta. de Sant Guim amb el vent de cua, que era tota una delicia pedalar... a les 9'45 h. ens trobem el company César que s'afegeix al event, jejeej i tots vuit anem a la Fonda Ca la Maria, on gaudim d'un bon esmorzar a preu raonable, on ens han ofert una bona gamma per acompanyar el café de beures amb bon esprit, jejeje... a les 11'15h toca tornar a casa, i per cta. anem fins a un punt on trobem una pista que porta al parc eolic d'alli...seguidament agafem un mega-sender en baixada molt guapo i amb molta vegetació, on l'amic Joan pateix una punxada...reparació al canto i continuem baixant, on anem a parar a un cami de bosc tot baixant i planejat...pero ja estem pujant altre cop pel terme de Santa Maria del Cami, passant per unes masies ben xules i una bona pista...tram trinxacames on anem alternant pujades i baixades, encara falta pujar al Montpaó on l'amic Joan i jo donem un recital, passem per Ca l'Arnau i baixada despendolada cap a Copons per la mateixa pista i amb corbes perilloses, i amb una pendent que potser no hi ha collons de fer-ho en pujada algun dia, jejeje...tram cimentat final fins Copons i proposem d'anar a Cal Tetes per sender, si, pero trencant per un sender inedit, amb tanta herba que no es veia la traçada...vadejant rieras, damunt la bici o a poteta com servidor, quina frescor als peus, jejeje!!!...allà als Nocs ja enllacem amb el sender "de sempre" aixo si, salvant la renclosa del mini-embassament que hi ha sota el pont de laA-2....més senderillo i ja estem per carril-bici anant cap a Jorba...a la rotonda em despedeixo dels meus companys i tot solet per carril-bici fins les piscines de Jorba i decideixo d'anar per pista de terra fins la Sala, Can Cansalada i Can Mateu, arribant a Igualada a les 13'30h.... sortida d'uns 60kms i un promig lleugerament superior als 14 km/h. Sensacions.... força bones, el poc fondo que he recuperat amb la flaca avui s'ha vista pujant els pepinos de Copons a Montfalcó, anem millorant, encara que falta.... salut i pedals!!!