Vistas de página en total

domingo, 5 de agosto de 2012

SEGARRA VENTOSA I REBEL. 5-8-2012.

Un titol bastant friki per la meva sortida de flaca d'avui.... anuncien pel Fb sortida especial del meu grupetta, d'agost -i en realitat era un entreno de fondo dels màquines-, igual em foten la patada la cul, no sé... val a dir, que el grup critic ens hem cardat una sortida de primera....

Em cito amb els companys del CC Eddy Mur, i l'intenció era de anar a esmorzar per sobre de Ponts, a Vilanova de l'Aguda, pero.... a les 7'35h. ens fiquem en marxa per enfilar el coll de les Maioles, i servidor en plan Voeckler va pujant de conya per la seva pestosa recta, i a la segona paella m'atrapa el grup tranquil... en fi, em deleixo veient la roda i na fent.... passat el trencall de Rubió, coronant ja les Maioles, m'atrapa el grup elitista i a roda aguanto uns pocs kms, fins a la baixada del trencall de les Coromines fins Prats, si jo baixava a quasi 60 km/h, he perdut la roda dels altres que igual anaven a la velocitat del só....miraré de ficarli un overdrive a la meva flaqueta d'alumini o comprar-me un casc aerodinamic de crono, jejejeeje... arrivo ja sol a Prats i en la distància vec el grup, enfilo a Calaf amb cadencia i bon ritme i atrapo a uns compis del grup tranquil (Juan Fuentes, Joan, Lázaro)... aquest ultim tot un abonat al plat gran va i peta un radio de la roda, m'aturo a intentar solucionar el problema... centrar roda, descentrar... en fin que la roda roçava la vaina. Lázaro em diu que tivi endevant, que ell torna a casa, tot pujant a Cal Sugranyes en trobo al Joan i li dic el qué...en definitiva aquest manetes li ha apanyat la bici perque el Lázaro tornés a casa... jo vaig baixant cap a Castellfollit a pijo saco... i amb una fresqueta que s'agraia, després d'una setmana passant calor, i aixi vaig fent a tot plat, cap a Torà i passat alli m'atrapen els dos Joans... anem discutint la jugada, si anem a Ponts o fem la nostra a Biosca... jo entussunat d'anar a Ponts, pero al final m'han llevao al huerto: Biosca, i de fet era lo millor... tots 3 arribem alli a les 9'15h. i com es habitual un gran i bon esmorzar a Can Borres, amb l'atent servei de l'amic Jorge... esmorzar completissim i a preu imbatible!!!...gaudim per la TV del local, per cert mireu la foto, està edificat en un talús rocós, simplement brutal!!!, en eso estoy, veient les evolucions dels JJOO, on la representant de Trinidad y Tobago, Juanita Walkinson ha fet medalla d'or en petanca aquàtica, jajaja....Son les 10'45h. i toca tornar a casa, i de fet tenim tot un matí per fer qms, i decidim una bona ruta: tot planejant fins Sanahuja, i poc avans d'arrivar a Ponts, agafem la cta. de Cervera, a rodeta que teniem un vent de cara tocawebs, fins Cabanabona. Atravessem aquest poble i enllacem amb una carretereta de les millor que he fet: planejar, pujades suaus, i dos pepinos, en especial, el segon amb rampes del 11% on he tret el Gilbert que porto dins, jajaja... ni un puto cotxe per alli...arrivem a Agramunt, i agafem la cta. de Cervera, excel.lent...pero amb el vent en contra, perdia la roda, atrapaba els companys, fotia algun pal....passem per Puigvert, Ossó, Les Pallargues, l'Aranyó...i servidor apretant les dents per aguantar el ritmes dels meus menuts i veterans compis...poc avans d'arrivar a Cervera s'ens afegeis el crack veterà Antonio Terrones... gran ciclista i millor persona... i anem fent, jo proferint tota classe de juraments... puto vent, qué no arrivem a Cervera ja???....en fi, atravessem la capital de la Segarra i de seguida ja som a l'antiga N-II, on parem a Vergós a omplir les catxarres d'aigua, i després a pujar la Panadella, on aquests amics m'han donat un repàs, jejeje...pero be, jo en plan Diesel ho pujo tot....després baixada despendolada i condicionada pel puto vent de cara...Sta. Maria del Cami, Sant Genis, etc... arribada a Igualada amb temps de degustar sengles birres on sempre (en proxima cronica ja us dire on es, alli pots fer la cervessa a preu anticrisis i amb tapetes guais).Finalment 140 qms i un promig lleugerament superior als 25 km/h. Salut i pedals, gaudiu de les vacances, que aviat anirem a les trinxeres,jejeje...

No hay comentarios:

Publicar un comentario