Vistas de página en total

domingo, 13 de noviembre de 2011

SORTIDA "SEMI-AUTOMONORRUTA" A SANT ANTOLI. 13-11-2011.

Després de 12 dies sense tocar la bici, avui s'ha impossat una altre sortida amb la Flaca, donat que encara els rigurosos freds encara no han arrivat per aquestes contrades. Em cito amb els companys de l'Eddy Mur, on han encetat el calendari hivernal i molts han optat per fer una sortida bttera. Per fer carretera també ens hem trobat uns quants amics, pero uns no volien parar a esmorzar i jo em junto amb els amics Josep Maria, Pere, Paco, Jordi, José i servidor, per fer la sortida i parar a esmorzar a Sant Antolí. En una matinal amb nuvols i sense fred sortim a les 8'10h en grup i xino-xano per l'antiga N-II cap a Sant Genis, Jorba, Santa Maria del Cami, i allà m'adelanten José, Paco i Jordi, jo al mig i darrera Josep Maria i Pere... vaig pujant la Panadella a bon ritme pero amb el grup d'escapats a la vista, corono la Panadella i espero que als dos companys que quedaven... un pel avans havia passat el lesionat company Carles amb el seu cotxe per encarregar-se de la logistica, hehehehe... baixo la Panadella a tot plat i arrivo a Sant Antoli, al restaurant l'Amistat, on al final ens trobem tots 6 i Carles també. Bon esmorzar i a un preu imbatible i decidim la tornada. A les 10'15h tirem cap a Cervera on tinc temps de donar algun pal i pujem el repetxó que ens durà cap a les Olujes. Alli torno a estar igual que la pujada, els tres màquines molt al devant i els altres molt darrera meu... en fi, altre vegada sol i vaig fent cap a Sant Ramón amb el vent de cara, atravesso aquesta població segarrenca i continuo plàcidament cap a Ferràn, Conill i Calaf. Alli decideixo tirar cap a Sant Marti de Sesgueioles a plat, paso per Pereres, salvant la seva pujadeta i passat Segur ja agafo la pista asfaltada que en durà a Veciana, a tota velocitat. Enllaço amb la carretera de Copons i l'hombro dret sem comença a carregar, veia les estrelles. Paro a Copons a hidratar-me i fer 4 estiraments al braç... torno a pujar a la bici i a plat fins Jorba, Sant Genís i el lateral de la A-2, on he baixat tranquil, donat que el braç em tornava a fer mal, uffffff... un ja es fa gran, hehehe... temps per pendre en solitari una cerveceta i satisfet per la sortida d'avui, encara que quasi tota la tornada ha sigut en solitari, sort que els altres son grandets i saben on es a casa seva, heheehe... bones sensacions, tot haver-hi estat 12 dies sense pujar en bici, i 98 qms i un promig de 26. Salutacions.

No hay comentarios:

Publicar un comentario