Vistas de página en total

domingo, 30 de diciembre de 2012

CICLO-BALANÇ 2012.

Ja s'acaba el 2012, i a manera de resum tinc que dir que aquest any vaig començar molt be i sortint amb la bici de carretera amb molta regularitat, fins que al Setembre aquesta regularitat va ser trencada per la malaltia i mort dels meus pares, tot i aixi anava sortint pero potser algun cop cada 2 setmanes. També per desconnectar he retornat a la btt més sovint. Per finalitzar aquest agredolç any també mencionar que a dia d'avui estic lesionat i no podre tornar als pedals fins Març o aixi. Com coses més satisfactories dir que continuo amb els amics del CC Eddy Mur, participant de les seves sortides en carretera, pero en vistes al 2013 alternaré la btt i la carretera; i també dir que he participat en dues Cicloturistes: TERRA DE REMENCES (ruta curta) i CICLOTURISTA TRES NACIONS, on tinc grats records. Després d'aquest entrebancs, pel 2013 no em fixo cap objectiu, aniré amb el dia a dia i improvisant...una QH?? per exemple, no sé....pero potser em tiva més una Selénika, ja veurem...l'important es gaudir de la bici i sense que ens vagi la vida. De fet quan torni a pedalar hauré de començar de quasi zero, pero no es pas el primer cop....
En definitiva, aquest 2012 es resumeix en 4570 kms de bici de carretera i 500 kms de btt.
Bons Pedals per 2013 a tots i totes!!!!

1 comentario:

  1. Bon Any 2013 Marcel. M.agrada llegir, no sóc del que nomes mira les fotos.
    Empenta i força Marcel, no sembles dels que tires la tovallola, la bici no es tot ,peró ajuda moltisim. Envoltat de la teva gent i de bons amics i tornaràs a plantejar-te reptes que et motivin. Aquesta Qh seria una de bona, pero miratela ja, sino et quedes fora,jajajaja. Una abraçada sociii !! Al final, em fareu comprar una flaka cony !!

    ResponderEliminar